خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس در اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۵۳

طرح ویژه ترافیکی پلیس در اربعین حسینی از ۱۹ مهرماه آغاز و تا ۱۴ آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری در رزمایش ترافیک اربعین حسینی گفت: طرح ویژه ترافیک اربعین حسینی با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی خدماتی اورژانس هلال احمر راهداری امداد خودرو و غیره برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مناسبی برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی توسط دستگاه‌های مختلف صورت گرفته و اجرا خواهد شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: طرح ویژه ترافیکی پلیس در اربعین حسینی از ۱۹ مهرماه آغاز و تا ۱۴ آبان ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه تعدادی از همکاران ما در حال حاضر در استان‌های مورد نظر مانند خوزستان ایلام همدان و غیره حضور دارند، تصریح کرد: این ماموران برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در استان‌های هدف حضور داشته و همچنین تیم‌های کمکی نیز در حوزه پلیس راه و پلیس ترافیک شهری برای برقراری بیشتر نظم و امنیت در حوزه ترافیک  از سراسر کشور به این مناطق اعزام خواهند شد. امروز نیز از ستاد مرکزی تعدادی خودرو به مرزها اعزام می‌شوند و امیدواریم بتوانیم با انجام وظیفه شرایط خوب ترافیکی را برای زائران ایجاد کنیم. و از حوادث احتمالی با برقراری نظم جلوگیری و پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد: پنج هزار نیروی انسانی و ۱۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری برای برقراری نظم و امنیت در این ایام برنامه‌ریزی شده است همچنین با توجه به اینکه از سایر کشورهای همسایه نیز برای سفر به اربعین به ایران وارد می‌شوند تمهیدات ویژه ترافیکی در سراسر کشور و در مرزهای شرقی و مرزهای منتهی به کشور عراق در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز