خبرگزاری کار ایران

شهبازی در فردیس مطرح کرد:

همراهی مسئولان در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۱۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی البرز از افتتاح دو پروژه نیمه تمام ورزشی فردیس در دهه فجر امسال، خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی ضمن بازدید از پروژه‌های در حال احداث ورزشی شهرستان فردیس، گفت: این پروژه ها در چهلمین فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

شهبازی، پیشرفت فیزیکی و سرعت اجرای پروژه‌های ورزشی این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: علیرغم کمبود اعتبارات با تلاش و پیگیری مسئولان ورزش و جوانان، احداث این پروژه ها که از سال 93 تاکنون نیمه کاره است، هم اکنون از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: امیدواریم با تجمیع امکانات استانی و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان، پیش از پایان سال بخش هایی از پروژه های ورزشی به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت های ورزشی البرز نسبت به تراکم جمعیتی و مهاجرپذیری بالای استان، توسعه زیرساخت های  ورزشی را به عنوان یکی از نیازهای مورد تقاضای جوانان، ضروری دانست و افزود: علیرغم کمبود زیرساخت های ورزشی،  فعالیت 48 هیئت ورزشی و 154 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان، آمار قابل قبولی برای عملکرد مثبت مجموعه ورزش و  جوانان استان است.

شهبازی همچنین با تأکید بر لزوم عمومی کردن ورزش و توسعه ورزش همگانی در راستای حفظ سلامت جامعه و خیل کثیر علاقهمندان به ورزش همگانی گفت: راهبردهایی برای تعمیم و توسعه ورزش همگانی در نظر گرفته شده که  امیدواریم با همت و حمایت مسئولان استان، بتوانیم نیازهای ورزشی البرز را فراهم کنیم.

لزوم تخصیص اعتبار تکمیل پروژه‌های فردیس

امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: با توجه به خیل طرفداران ورزش همگانی، قرار است با حمایت معاونت سیاسی امنیتی و استانداری البرز اقدامات مؤثری برای توسعه ورزش همگانی البرز صورت گیرد.

وی افزود: علیرغم افزایش نرخ دلار، پروژه های عمرانی ورزشی استان نیز بی تاثیر از گرانی اخیر نبوده لذا لازم است برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه، اعتبار لازم تخصیص پیدا کند.

غفرانی تاکید کرد با وجود شرایط اقتصادی و علیرغم کاستی های موجود اما پروژه ها کماکان در حال اجراست و با تامین اعتبار، امکان بهره برداری این فضاهای ورزشی، تا قبل از پایان سال جاری میسر خواهد شد.

تجهیز امکانات در جذب جوانان به ورزش

داوود عزیزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز در حاشیه بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان البرز، اظهار داشت: پروژه طبقاتی فرگاز فردیس، چهار خانه ورزشی به مساحت هزارو 452 متر مربع است که با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریال در دست اجرا است. 

وی با ابراز امیدواری از تکمیل باشگاه ورزش‌های رزمی شهرستان و اسکان ورزشکاران علاقه مند، تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیت در منطقه شهرک وحدت و ارتقا آمار جمعیت ورزشکاران و با توجه به لزوم جذب جوانان علاقهمند به ورزش، ایجاد استخر در کنار مجموعه ورزشی، ضروری به نظر می‌رسید. 

عزیزی افزود: جانمایی استخر در این منطقه در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع با اعتبار 20 میلیارد ریال در دست ساخت است و تا بهمن ماه سال جاری هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس، یادآور شد: پروژه های فوق از دسته پروژه های نیمه کاره بودند که در سالهای گذشته تعطیل شده بودند که با تخصیص اعتبار اقدام به ساخت آن شده و پیمانکاران در حال فعالیت بی وقفه هستند که پیش رفت پروژه بوضوح قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز