خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبرداد:

۲۱ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های آبخیزداری لرستان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۴۸۶

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: ۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های آبخیزداری و عملیات بیولوژیکی در لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 97، 21 میلیارد و 280 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و عملیات بیولوژیکی و سایر پروژه‌های حفاظت و حمایت به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان تخصیص داده‌ شده است.

وی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا در استان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه‌ها در 16 حوزه اجرایی با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در حال اجرا است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از سفر دو روزه معاون  وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به لرستان خبر داد و عنوان کرد: معاون وزیر جهاد کشاورزی با حضور خود در بروجرد، پروژه‌های آبخیزداری گندل گیلان و انگشته بروجرد را کلنگ زنی می‌کند.

وی بیان کرد: جلسه شورای اداری اداره کل منابع طبیعی لرستان با حضور وی برگزار می‌شود و همچنین از کشت و صنعت لرستان، بند سنگی ملاتی تل عجم، نهالستان پدر بلوط، مجموعه بام و نهالستان، طرح بادام کاری رازان و مله سرخه شهرستان خرم‌آباد نیز بازدید می‌کند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز