خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان خبرداد:

بیش از 2 هزار حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده ای زنجان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۰۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون 2 هزار و546حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده ای استان توزیع شده است .

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری در بازدید از پایانه بارصبای زنجان، گفت : اداره کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملان فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و بر اساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده و حواله لاستیک را صادرمی کند .

وی بااشاره به اینکه ازابتدای سالجاری تاکنون  بیش از 227 هزار و 426 برگ بارنامه صادر و 3 میلیون و 511 هزار و 552 تن کالا به مناطق مختلف کشور صادر شده است، افزود: سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوییل، میلگرد، شمس آهن، گندم، سنگ آهن، رول کاغذ و چوب بیشترین کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای کالا در استان هستند.

علی اکبری تصریح کرد: 78 شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و 7 هزار و 140 نفر راننده دارای کارت هوشمندفعال در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکیدکرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و سامانه تلفن پاسخگوی 141 با داخلی پنج به منظور دریافت انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه به ویژه رانندگان درباره دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی درشبکه جاده ای، پرداخت نکردن به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل ونقل و دیگر نکات مورد نظر در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز