خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

اصلاح شبکه توزیع آب منطقه بازار زنجان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۰۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در شهر زنجان، اصلاح 17 کیلومتر شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان، منطقه بازار در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: سال گذشته نیز نزدیک به 3 کیلومتر از شبکه فرسوده در هسته مرکزی شهر زنجان اصلاح و بازسازی شد.

وی افزود: هدر رفت آب، آمار بالای اتفاقات و حوادث شبکه توزیع آب شرب در هسته مرکزی شهر زنجان به دلیل قدمت بالا، علیرغم مشکلات اجرایی در این منطقه همچون کم عرض‌بودن معابر و قدیمی بودن ساختمان‌ها اجرای عملیات اصلاح شبکه را امری اجتناب ناپذیر ساخته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به دلیل مشکلات اجرایی در هسته مرکزی شهر زنجان تمام عملیات اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب در این منطقه بصورت دستی انجام می شود که این امر بر سختی اجرا و کاستن از سرعت پیشرفت انجام پروژه ها انجامیده است.

جزء قاسمی با بیان این مطلب که به دلیل حجم ترافیک و تردد بالای خودرو و عابرین در این منطقه تا حد امکان تلاش می شود عملیات در روزهای تعطیل و کم تردد انجام پذیرد، از همکاری و تعامل مردم ، اصناف و شهرداری با کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه های این شرکت قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: شهر زنجان بیش از 866 کیلومتر شبکه توزیع آب دارد که از این میزان 40 درصد فرسوده بوده و نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز