خبرگزاری کار ایران

فدراسیون جرات برخورد با کادرفنی تیم ملی را ندارد

قربانی: کی‌روش از فوتبال ایران برود چه دستاوردی برای فوتبال داشته است؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۸۲

قربانی خاطرنشان کرد: درست است که کی‌روش در ایران هشت سال زحمات زیادی کشیده اما در عوضش پول خوبی هم گرفته است. ما 10 سال عنوان بهترین تیم آسیا را در اختیار داریم اما در عوضش چه چیزی عاید فوتبال ما شده است.

پیروز قربانی پیشکسوت فوتبال ایران درگفت و گو با ایلنا در خصوص اتفاق‌هایی که بین تیم ملی بزرگسالان و تیم امید افتاده است اظهار داشت: از این موضوع خیلی ناراحت شدم. این به ضعف فدراسیون برمی‌گردد که یک دستیار اینگونه گستاخانه در خصوص زحمت‌کشان فوتبال ایران صحبت کند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم فدراسیون فوتبال ایران و شخص تاج نمی‌تواند با کی‌روش و دستیارانش برخورد کند. وقتی این اتفاقات می‌افتد یک دستیار درجه چندم بی‌ادبانه و بی شرمانه در خصوص اسطوره‌های فوتبال ایران توهین می‌کند. در حالی که پستی که استیلی در آن قرار دارد یکی از مهم‌ترین پست‌های فوتبال ایران است چون اهمیت تیم ملی امید کمتر از بزرگسالان نیست.

قربانی خاطرنشان کرد: درست است که کی‌روش در ایران هشت سال زحمات زیادی کشیده اما در عوضش پول خوبی هم گرفته است. ما 10 سال عنوان بهترین تیم آسیا را در اختیار داریم اما در عوضش چه چیزی عاید فوتبال ما شده است. الان کی‌روش از فوتبال ایران برود چه دستاوردی برای فوتبال داشته است. امسال کی‌روش فقط می‌توانند در تیم‌های آسیایی مربیگری کنند چون ساده‌ترین سبک فوتبال را بازی می‌کنند و این می‌تواند نتیجه‌گرا باشد. به کی‌روش توصیه می‌کنم پیش خودش فکر نکند هشت سال پیش است و مربیان ایرانی چیزی از فوتبال نمی‌دانند چون او هشت سال پیش فکر می‌کرد هیچ کس هیچ چیزی نمی‌داند و فقط او عقل کل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز