خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر اعلام کرد:

پایان سرقت نیسان آبی در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۵۵

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام یک باند سرقت خودروی نیسان با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس،در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی نیسان در شهرستان قائم‌شهر ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و همکاری‌های مردمی سارقان را که در داخل باغی در آن شهرستان سکونت داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی دو نفر از سارقان که در حال استعمال مواد مخدر در محل مورد نظر بودند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

مرادی در ادامه از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی از متهمان خبر داد و افزود: این دو سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت خودرویی که در اختیار آنان بوده توسط یکی از همدستانشان اعتراف کردند، که با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی سرکرده این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی اظهار کرد: متهمان در ادامه بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت هفت دستگاه خودروی نیسان در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند و در بازدیدهای به عمل آمده از محل اختفای سرکرده این باند 6 دستگاه خودروی سرقتی دیگر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

مرادی در پایان از شهروندان خواستار شد، برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان، خودروی خود را به انواع وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال، قفل فرمان و دزدگیر الکترونیکی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز