خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح:

مسئول حفظ جان سربازان و مردم بی‌دفاع هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۷۹

مراسم اختتامیه چهارمین کنگره آسیپاسفیک صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار حسن عراقی‌زاده رئیس برگزارکننده چهارمین کنگره آسیپاسفیک در این مراسم اظهار کرد: از دوستانی که از این کنگره پشتیبانی داشتند، تشکر می‌کنم. ما در این کنگره سعی کردیم دانش و مهارت‌های طب نظامی را حتی به اندازه یک قدم برای حفظ جان سربازان و مردمان جلو ببریم.

معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دایره خلقت هیچ چیز برتر از حفظ جان انسان‌ها نیست، گفت: زنده نگه داشتن یک فرد همچون زنده نگه داشتن کل بشریت است.

وی تاکید کرد: وظیفه خطیری در این زمینه داریم چون ما مسئول حفظ جان سربازان و مردم بی‌دفاع هستیم. نظامیان ما در حوادثی همچون سیل و زلزله حضور دارند و این نیروهای نظامی هستند که با حضور در صحنه‌های مختلف، به نجات جان مردم می‌پردازند.

علیرضا خوشدل دبیر کمیته علمی کنگره آسیپاسفیک و سیدمحمدرضا سیداحمدیان دبیر کمیته اجرایی توضیحاتی را درمورد این همایش ارائه دادند و سپس نمایندگانی از کشورهای عمان، عراق و مالزی هدایایی را به رسم تقدیر به برگزار کنندگان این کنگره تقدیم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز