خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان برای ارائه خدمات به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۶۱

معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: تمام تمهیدات لازم برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از طریق ناوگان حمل و نقل و جاده ای استان زنجان فراهم است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی مدقالچی معاون حمل ونقل اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان  در این خصوص، گفت: برگزاری جلسات با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، نظارت بیشتر بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

این مقام مسئول افزود: امسال جهت ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در محل پایانه مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.

وی با بیان این که سال گذشته حدود11 هزار نفر از استان در اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند، تصریح کرد : امسال نیز تعداد160 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل جاده ای استان آماده جابجایی زائران است .

مدقالچی ضمن تاکید نظارت کامل بر فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، یادآور شد: مدیران فنی از همه ناوگان‌های مسافربری قبل از شروع سفر به طور کامل بازدید خواهند کرد و نمایندگان پلیس راه و اداره کل بر اجرای این کار به صورت مستمر نظارت می کنند .

به گفته وی، سفرهای زائران اربعین حسینی از نخستین روز آبان تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت و نرخ کرایه با اتوبوس‌های 44 نفره 80 هزار تومان، با اتوبوس‌های وی آی پی 32 نفره 110 هزار تومان و اتوبوس‌های 25 نفره وی آی پی به مرزهای عراق 140 هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز