خبرگزاری کار ایران

سرهنگ قربان‌زاده خبرداد:

کشف محموله بزرگ موادمخدر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۳۹

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله ۹۰۲ کیلوگرمی مواد مخدر از کامیون حامل سبوس در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اقدامات اطلاعاتی نشان می‌داد محموله بزرگی از مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور به سمت مشهد بارگیری شده و در حال ورود به خراسان رضوی است. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این راستا اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند این محوله بزرگ را شناسایی و توقیف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  در محورهای ورودی خراسان رضوی موفق به شناسایی وسیله نقلیه حامل مواد مخدر شده و آن را توقیف کردند.

قربانزاده گفت: ماموران در بازرسی از داخل خودرو کامیون که دارای بار سبوس بود مقدار ۹۰۲ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۷۵۶ کیلوگرم تریاک و ۱۴۶ کیلو گرم حشیش  را که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند. 

وی بیان کرد: در همین رابطه ۳ نفر متهم که دو نفر آنان به‌عنوان متهمان اصلی در محل قرار دستگیر و یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نیز توقیف شد. همچنین تحقیقات گسترده با دستور مقام قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط با این پرونده به منظور شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز