خبرگزاری کار ایران

جدال همسایه‌ها؛

بادران - قشقایی؛ اولین بازی تاریخ با جیب خالی/ قشقایی به بادران هم راه می‌دهد؟!

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۷۴

بادران تهران در دیداری خانگی میزبان تیم قشقایی شیراز است.

به گزارش ایلنا، دو تیم بادران تهران و قشقایی شیراز در اولین بازی تاریخ‌شان، فردا (دوشنبه) در تهران به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای دو تیم بسیار حائز اهمیت است و باتوجه به باخت دو تیم در هفته قبل، هم بادران و هم قشقایی محکوم به پیروزی در این بازی هستند. نکته جالب آنجاست که هر دو تیم از مشکلات مالی رنج می‌برند و هواداران قشقایی، پیش‌تر به شماره حساب باشگاه وجوهاتی نیز پرداخت کرده بودند.

تیم پر مهره بادران تا پایان هفته هفتم لیگ یک، با 3 برد و یک تساوی و دو باخت و 10 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. آنها به تعداد گل‌های زده، گل می‌خورند و شاید تنها چیزی که سبب شده تا آنها در رده ششم باشند، خط دفاع ضعیف این تیم می‌باشد که روی هوا بسیار خوب است اما روی زمین و خصوصا روی سرعت، بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

قشقایی تیم کم و نام و نشان این فصل لیگ یک است اما باتوجه به عدم شناخت سایر تیم‌ها از قشقایی، آنها امتیازات خوبی را جمع آوری کرده‌اند و در میان بالانشینان قرار گرفته‌اند. کاکوها نیز همانند بادران 3 برد، یک تساوی، دو باخت در کارنامه دارند و با 10 امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به بادران، در رده هفتم قرار دارند که پیروزی هر دو تیم در این بازی،حداقل می‌تواند آنها را تا رده سوم جدول بالا بکشاند.

بادران در بازی‌های خانگی 3 بار به میدان رفته است که دو پیروزی و یک تساوی حاصل کار آنها بوده است و هنوز در خانه مقابل تیمی شکست نخورده‌اند. نارنجی‌پوشان 4 گل زده و 2 گل خورده در بازی‌های خانگی به نام خود ثبت کرده‌اند و نشان داده‌اند که در خانه، تیم بسیار قدرتمندی هستند.

در آن سو نیز تیم قشقایی شیراز در بازی‌های خارج از خانه، 2 بار به میدان رفته است که یک تساوی و یک برد حاصل کار آنها بوده است و آنها نیز هنوز باختی را از این حیث تجربه نکرده‌اند. 2 گل زده و یک گل خورده حاصل کار کاکوها در خارج از خانه بوده است.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15:15 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه تهرانسر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز