خبرگزاری کار ایران

«بچه گرگ‌ها» در برج آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۴۹

نمایش «بچه گرگ‌ها» به کارگردانی نرگس هاشم‌پور از ۳۰ مهر سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «بچه گرگ‌ها» کاری به نویسندگی نشمینه نوروزی و کارگردانی نرگس هاشم‌پور است که ۱۵ شب در تمامی بخش‌های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا می‌شود.

این اجرا از در شرقی برج آزادی شروع شده و در تمامی قسمت‌های این مجموعه ادامه پیدا کرده و در نهایت تماشاگران بعد از همراهی با این نمایش از درب شمالی برج خارج می‌شوند.

«بچه گرگ‌ها» نمایشی است از ترکیب هنرهای مختلف و با حضورهنرمندانی از ایران و آلمان. این نمایش درباره انسان‌هایی است که در یک دنیای بینابینی دست و پا می‌زنند و تنها مهارتی که دارند تمرین کردن است. اما ماهیت این تمرین‌ها با آنچه ذهن عادت کرده متفاوت است.

حمید پورآذری به‌عنوان مشاور کارگردان و علی شمس به عنوان مشاور متن در این اجرا حضور داشته و مجموعه عمارت روبرو وظیفه تولید و اجرای این پروژه را به عهده دارد.

تعداد تماشاچیان این اجرا محدود بوده و فروش بلیت‌ها از ۲۳ مهر در سایت تیوال آغاز می‌شود.

اجرای «بچه گرگ‌ها» از ۳۰ مهر و ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۱۵ شب در برج آزادی شروع می‌شود.

عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: مرصاد بورقان، سپندار اعلم، مهدی قربانی، هدیه اصفهانی، حیان مدیر روستا، آرمیتا حرمتی، یاسمن عدل، جمیله صفایی، اطهر نگهبانی، میلاد افواج، علی‌اصغر حسینی و نورا محمودی. دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آیناز موسایی، طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا: امید دولت‌خواه، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی (تئاتر بازها)، ساخت ویدئو: آرمان مقدم، عکاس: برنا عماری، ساخت تیزر: سیاوش نقش‌بندی و فریده براتی، مدیر تولید و طرح: مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، مسئول امور بین‌الملل: کیمیا خطیب‌زاده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز