خبرگزاری کار ایران

در نشست مدیران ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان لنجان عنوان شد؛

تعامل و هم افزایی در راستای تحقق اهداف مشترک

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۸۲۵

نشست تعاملی مسئولین شهرستان لنجان با مدیر عامل و معاونین این شرکت با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر ، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، دکترمهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهر و شهرستان و همچنین تنی چند از مدیران و معاونین ذوب آهن و دیگر مسئولین ، یکشنبه پانزدهم مهرماه در محل فرمانداری شهرستان لنجان برگزار شد.

به گطاش ایلنا، مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان در ابتدای این نشست گفت : دیدگاه مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مبنی بر اینکه توسعه صنعت و پیشرفت شهرستان لنجان باید به موازات یکدیگر پیش بروند ، ارزشمند بوده و جای تشکر دارد. برگزاری نشست های دوره ای به منظور بررسی مشکلات شهرستان و ارائه راهکار تعاملی برای آنها چالش های ایجاد شده را کاهش داده و هم افزایی بیشتر بین دو مجموعه را رقم می زند.

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر  در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت بر برگزاری این جلسات تعاملی، از اقدامات ذوب آهن در حوزه های زیست محیطی و همچنین فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این شرکت در منطقه قدردانی کرد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته در زمان فرماندار سابق شهرستان و تشکر از رویکرد تعاملی فرماندار جدید گفت : به واسطه بیست و پنج سال سابقه خدمت در ذوب آهن ، نسبت به مسایل کارخانه و چالش های موجود در شهرستان آگاهی دارم.

وی افزود : کارخانه ذوب آهن و شهرستان لنجان به واسطه همجواری تاثیرات متقابل بر یکدیگر دارند لذا می توان با همفکری و همدلی برای بهره گیری از ظرفیت های این دو مجموعه در راستای توسعه و شکوفایی بیشتر آنها بر اساس خرد جمعی برنامه ریزی اجرایی نمود.

مصطفی اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان نیز در این نشست ، بر تعامل و همگرایی بیش از پیش ذوب آهن اصفهان و منطقه تاکید نمود و از فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی این شرکت در سطح شهرستان قدردانی کرد . 

گفتنی است در این نشست شهرداران شهرستان لنجان به ارائه دیدگاه ها ، بیان مسائل و پیشنهادات پرداختند و طی هم اندیشی با مسئولین ذوب آهن برای برون رفت از این شرایط تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز