خبرگزاری کار ایران

جشنواره سینا در مراکز آموزشی پایتخت برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۹۷۹۶

هم‌زمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره سینا در مراکز آموزشی پایتخت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «جشنواره سینا» از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری پایتخت است که از امسال برگزار خواهد شد. در این جشنواره تولیدات فرهنگی هنری مراکز آموزشی پایتخت ویژه فراگیران و مربیان فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ داوری و به برگزیدگان نشان سینا اهدا خواهد شد.

«سینا» نشان فعالان حوزه آموزش‌های فرهنگی و هنری شهر تهران است که به‌صورت سالانه به «مربیان پیشکسوت»، «مدرسان خلاق»، «فراگیران مستعد» و «پژوهشگران فعال» به‌پاس تلاش‌های خالصانه و مجدانه‌شان اهدا می‌شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکی از متولیان مهم آموزش شهروندان تهرانی از ۴ سال تا ۸۰ سال است.

این آموزش‌ها در قالب ۱۵۰۰ عنوان دوره آموزشی در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ آموزش داده می‌شود و دربرگیرنده تمامی رشته‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی موردنیاز شهروندان تهرانی است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را به بزرگ‌ترین شبکه آموزشی غیررسمی کشور تبدیل کرده است.

مرکز مطالعات و آموزش توانسته است در طول سال این دوره‌های آموزشی را در ۱۰۳ مرکز، ۳۷ هزار عنوان کلاس، ۷۱۸ فضای آموزشی، ۱۳ هزار و ۸۰۷ صندلی با بهره‌گیری از ۱۸۰۰ مربی دارای اعتبارنامه و مجوز تدریس برای ۳۵۰ هزار فراگیر برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز