خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس لب به انتقاد گشودند:

بسته‌‌های رفاهی دولت مُسکن موقت است/دولت زیر بار عایدی خود از آشفته بازار ارز نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۱۸

شماری از نمایندگان مجلس با اشاره به افزایش درآمدهای ارزی دولت از سیاست‌های آن در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر که قدرت خرید خود را به ویژه در ماه‌های گذشته به شدت از دست داده‌اند، انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا، شماری از نمایندگان مجلس با اشاره به افزایش درآمدهای ارزی دولت از سیاست‌های آن در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر که قدرت خرید خود را به ویژه در  ماه‌های گذشته به شدت از دست داده‌اند، انتقاد کردند.

«امیر خجسته» عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بسته‌هایِ رفاهی دولت به سایت خانه ملت گفته است: اینکه می‌خواهند بسته حمایتی بیاورند، را مُسکن موقت می‌دانم. دولت یا باید اعلام کند از عهده مدیریت فضای اقتصادی بر می‌آید یا بگوید نمی‌تواند و تا دیر نشده و فرصت از بین نرفته  کنار برود.

خجسته تاکید کرده است که فرصت‌ها در جریانِ جنگِ اقتصادی در حال از دست رفتن است اما دولت در این زمینه ورود نکرده است.

این عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرده است: به نظر می رسد دولت متوجه نیست که در میانه جنگ اقتصادی هستیم، نظام در خطر است و دولت برنامه‌ای برای مدیریت اقتصادی ندارد، دلار را با حرف و تبلیغات پایین آورده‌اند و می‌گویند ۱۰ هزار تومان است در حالی که در بازار دلار ۱۴ هزار و ۱۵ هزار تومان است.

در همین حال «محسن بیگلری» عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با انتقاد از مدیریت بازار ارز توسط دولت، گفته است: افزایش و کاهش نرخ دلار برخی را میلیونر و برخی را به خاک سیاه نشاند.

بیگلری با بیان اینکه از افزایش و کاهش نرخ دلار سود عاید دولت شده است، اظهار داشت: دولتی‌ها زیر بار این نمی روند که از آشفته بازار ارز عایدی به دست می‌آورد، اما وقتی دلار ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی را ۱۷ هزار تومان بفروشند، چطور می شود چیزی عاید دولت نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز