خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست لرستان خبر داد:

واگذاری اجرای دو پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف و سیماک به پست

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۴۰۰

مدیر کل پست لرستان گفت: بواسطه داشتن اطلاعات کدپستی ده رقمی که در اختیار پست است مسئولیت و اجرای دو پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف و سیماک که در راستای اجرای دولت الکترونیک هستند به پست واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمد ناظری در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه خرم آباد بمناسبت هفته پست با اشاره به اینکه ایران یکی از با سابقه‌ترین اعضای  اتحادیه جهانی پست است بیان کرد: در حال حاضر اتحادیه جهانی پست دارای 192 عضو می باشد که اعضای آن فعالیت های خود را براساس قوانین و مقررات اتحادیه انجام می دهند.

مدیرکل پست لرستان افزود: بواسطه گستردگی فعالیتی که در این اتحادیه وجود دارد 17 مهر بعنوان روزجهانی پست و درایران هفته ای به نام پست نامگذاری شده است.

 وی جایگاه پست استان را در زمینه‌های از جمله شاخص مورد ارزیابی شرکت ملی پست و رضایت‌مندی مشتریان مطلوب و رضایت‌بخش دانست و عنوان کرد: در جهت تحقق اهداف مورد نظر مردم، خدمات پستی هم زمان با نیاز جامعه و پیشرفت تکنولوژی ارائه و انجام می شوند.

ناظری در ادامه نیاز جامعه امروزی را تحقق واجرای دولت الکترونیک دانست و بیان کرد: بواسطه داشتن اطلاعات کدپستی ده رقمی که در اختیار پست می باشد مسولیت و اجرای دو پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف و سیماک که در راستای اجرای دولت الکترونیک هستند به پست واگذار گردید.

مدیر کل پست لرستان شفاف سازی، کاهش فساد اداری، کاهش رفت و آمدهای زائد شهری و بین شهری، اتلاف وقت و انرژی، استاندارد سازی آدرس اماکن پستی و داشتن پرونده الکترونیکی واحد در حوزه املاک را از مزایای اجرای پروژه های جی نف و سیماک عنوان کرد.

وی همچنین گفت :در شش ماهه اول سالجاری حدود 3400000 مرسوله توسط پست استان جابجا شده است که این بیانگر این است که به همین مقدار ترددهای غیر ضروری و زائد شهری و بین شهری کاسته شده است.

 

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز