خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان:

نگاه مدیران به حوزه روابط عمومی باید متحول شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۷۸

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، گفت: حوزه های روابط عمومی در دستگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند که باید در این زمینه نگاه مدیران نسبت به روابط عمومی متحول شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن مظفری مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در دیدار با مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و کارکنان این دفتر، با بیان اینکه باید تمام اقدامات دولت به مردم اطلاع رسانی شود اولویت نخست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان را گزارش اقدامات ادارات و دستگاه های دولتی به مردم عنوان کرد.

مظفری، به اهمیت ویژه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دولت اشاره کرده و افزود: به بهره‌گیری از روش‌های روزآمد و نوین می توان حرکتی نو در حوزه روابط عمومی های استان زنجان ایجاد کرد.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان گفت: تعامل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب با مردم ، رسانه ها و  دستگاه های ذی ربط در سطح خوبی قرار داشته و اهداف شرکت در این راستا تا کنون محقق شده است.

رسول امامی مسئول روابط عمومی،اظهار داشت: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علاوه بر تعاملات سازنده با مردم و نهاد ها سعی داشته تا در حوزه اطلاع رسانی نیز گام های موثری بردارد.

وی عنوان کرد: فرهنگ سازی و آموزش همگانی به ویژه در رده نسل های پایه کشور جهت مصرف بهینه آب و حفظ و انتقال این مایه حیات بخش به آیندگان از دیگر اولویت های روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز