خبرگزاری کار ایران

همزمان با حضور وزیر بهداشت و درمان؛

۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح استان مازندران به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۷۲

وزیر بهداشت و درمان طی سفر دو روزه در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه به استان مازندران، ۱۲ پروژه بهداشتی درمانی را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،  وزیر بهداشت و درمان طی سفر دو روزه در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه به استان مازندران، ۱۲ پروژه بهداشتی درمانی را افتتاح خواهد کرد

در این سفر که  عصر روز چهارشنبه شروع می شود هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران  و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وی را همراهی خواهند کرد  .

وزیر بهداشت و درمان در اولین روز ، با حضور در شهر عبا س آباد ، بیمارستان ۵۰ تختخوابی امام خامنه ای عباس اباد را که برای ساخت و تجهیز آن ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده  افتتاح خواهد کرد . سپس در مراسم کلنگ زنی بیمارستان جایگزین ۱۶۰ تختخوابی امام خمینی ره  شهرستان  نور حضور خواهد یافت.

در اخرین ساعات چهارشنبه ۱۸ مهرماه نیز وزیربهداشت و درمان و هیات رییسه دانشگاه و سایر مدیران استانی و شهرستانی با حضور در بابلسر ،کلینیک  تخصصی و فوق تخصصی این شهر را با  زیربنای ۱۸۳۰مترمربع  افتتاح خواهند کرد . برای ساخت و تجهیز این کلینیک ۷۵ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

در روز دوم (پنج شنبه)  با حضور در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، خوابگاه دانشجویی دخترانه ساری و سالن ورزشی مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساری رسما افتتاح می شود. گفتنی است    خوابگاه دانشجویی دخترانه ساری به وسعت ۱۰،۰۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۳۲۰ میلیارد ریالی  و سالن ورزشی مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساری در ۲۱۰۰ متر مربع با ۶۰ میلیارد ریال به عنوان بزرگترین خوابگاه و مجموعه ورزشی حوزه دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور مطرح است.

همچنین  افتتاح همزمان  ۵ مرکز خدمات جامع سلامت شهری  ۳ نکا و مراکزجامع سلامت روستایی اطرب نکا ، برما بهشهر ،عبداله آباد چمستان نور ومرکز بهداشتی روستایی سنگ تراشان ساری با ۶۶ میلیارد ریال هزینه ، از دیگر پروژه های افتتاحی  دانشگاه علوم پزشکی مازندران است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز