خبرگزاری کار ایران

بارسلونا؟ می‌خواهم با پیراهن اتلتیکو مادرید بازنشسته شوم

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۶۳

هافبک اتلتیکو مادرید که به پیوستن به بارسلونا و رئال مادرید نزدیک بود اعلام کرده تصمیم دارد در روخی بلانکو برای همیشه با فوتبال حرفه‎ای خداحافظی کند.

به گزارش ایلنا، سائول نیگوئس تصمیم دارد در باشگاه اتلتیکو مادرید بازنشسته شود اگرچه شنیده می‌شد باشگاه بارسلونا خواهان امضای قرارداد با اوست. او اکنون یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب تحت هدایت دیگو سیمئونه است و سرمربی آرژانتینی علاقه زیادی به تکنیک او دارد.

اگرچه او هنوز 23 ساله است اما پنجمین فصل حضور در اتلتیکو مادرید را سپری می‌کند و به همراه روخی بلانکو دو قهرمانی در اروپا را جشن گرفته است.

بارسلونا و رئال مادرید از تابستان سال گذشته شرایط انتقال این بازیکن را زیر نظر داشته‌اند اما او همچنان پیراهن اتلتیکو را برتن دارد. او در سال 2017 قرارداد 9 ساله امضا کرد و نشان داد تصمیم دارد مدت زیادی با این باشگاه همکاری داشته باشد.

زمانیکه از او سوال شد تصمیم دارد در اتلتیکو بازنشسته شود، سائول به رادیو ملی اسپانیا گفت:"به همین دلیل من یک قرارداد بلندمدت امضا کردم. این تصمیم من است که در تمام زندگی‌ام در اتلتیکو باشم اما در دنیای فوتبال شما نمی‌توانید چیزی را رزرو کنید. از نظر من، بله، دوست دارم اینجا بازنشسته شوم اما ممکن است من چند فصل بد را پشت سر بگذارم و آن زمان دیگر طرفداران من را مانند سابق دوست نخواهند داشت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز