خبرگزاری کار ایران

زمان برگزاری دیدارهای معوقه پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۸۲۰

سرخپوشان در صورت صعود به فینال رقابت‌های آسیایی هم تا قبل از نیم فصل دیدارهای معوقه خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که به دلیل صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تقویم فشرده‌ای دارد و در صورت صعود به فینال با تعویق چند دیدار خود در لیگ برتر مواجه خواهد شد و این موضوع باعث نگرانی حریفان این تیم شده است.

سرخپوشان که از پنجره تابستانی محروم بودند و نتوانستند بازیکن جدیدی به فهرست خود اضافه کنند، چند بازیکن به خدمت گرفته که به محیض باز شدن پنجره زمستانی نامشان به فهرست اضافه می‌شود. مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی ترابی نفراتی هستند که به جمع شاگردان برانکو اضافه می‌شوند و قدرت مضاعفی به این تیم خواهند بخشید.

از این رو حریفان دیدارهای معوقه احتمالی سرخپوشان نگران موکول شدن بازی‌هایشان به نیم فصل دوم هستند که در این صورت با استفاده پرسپولیس از نفرات جدیدش متضرر شوند. موضوعی که طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ جای نگرانی ندارد.

تاکنون دیدار پرسپولیس برابر پیکان به دلیل حضور سرخپوشان در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده و این احتمال وجود دارد در صورت صعود احتمالی به فینال آسیا که دو بازی سخت دیگر به برنامه بازی های شاگردان برانکو اضافه می کند، بازی های دیگری هم برای پرسپولیس به تعویق انداخته شود.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، در صورت تعویق 3 دیدار سرخپوشان در نیم فصل نخست، تا قبل از پنجره زمستانی و اضافه شدن بازیکنان جدید این دیدارها برگزار خواهد شد تا حریفان پرسپولیس و تیم‌های مدعی قهرمانی متضرر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز