خبرگزاری کار ایران

ترس از ازدواج به‌دلیل تجربه خاطرات تلخ در «اتاق شیشه‌ای»

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۹۸

«چالش‌های ناشی از ترس از ازدواج» در برنامه امشب «اتاق شیشه‌ای» شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، خاطرات تلخ حاصل از شکست عشقی افراد منجر به ترس و مقاومت در برابر ازدواج می‌شود. مشاهده شده است فرد شکست‌های عشقی و عاطفی در گذشته خود داشته که خود را به هیچ‌وجه در آنها مقصر نمی‌داند. در اینگونه از موارد، فرد خود را در معرض قضاوت قرار نمی‌دهد و به جای اینکه ابتدا مشکل را درون خود ریشه‌یابی کند طرف مقابل را مقصر می‌داند و می‌گوید طرف مقابلم درک متقابل نداشت. اما بطور کلی ازدواج هراسی یک نوع ترس است، ترسی از یک پدیده شیرین که ممکن است حتی به بهبود وضیعت و شرایط فعلی بیانجامد.

برنامه امشب «اتاق شیشه‌ای» قصد دارد تلنگری به این دسته از افراد بزند و چالش‌های ناشی از ترس ازدواج را بررسی کند.

«اتاق شیشه‌ای» نسخه‌ای تجویز نمی‌کند ولی پیشگیری و درمان مشکلات زوجین را از پشت شیشه اتاق مشاوره در برابر چشمان مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

عدم خودشناسی، عدم شناخت طرف مقابل و از همه مهمتر عدم در ک صحیح از زندگی مشترک از جمله مسائلی هستند که در برنامه امشب اتاق شیشه‌ای، به طور تخصصی و روانکاوانه بررسی می‌شود.

مجموعه «اتاق شیشه‌ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می‌پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد ظریف رفتار از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز