خبرگزاری کار ایران

بیانیه دفتر عبدالمهدی درباره تشکیل دولت جدید و شرایط نامزدی برای پست‌های وزارتی

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۶۰

دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق بیانیه‌ای درباره تشکیل دولت جدید صادر، و تاکید کرد کسانی‌که در خود شایستگی می‌بیند و خواهان نامزدی‌ برای پست‌های وزارتی هستند، می‌توانند نام‌نویسی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، دفتر «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر مکلف عراق، دوشنبه‌شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، نخست‌وزیر مکلف تاکید می‌کند که اولین و مهم‌ترین وظیفه در برابر ملت و مجلس نمایندگان طی مدت مقرر بر اساس قانون اساسی، این است که به طور کامل به تدابیر مطلوب و لازم برای تشکیل دولت و آماده‌کردن رویکرد دولت اقدام کند.

در این بیانیه آمده است، با توجه به حجم سنگین درخواست‌ها برای انجام دیدارهای شخصی مستقیم خواه برای تبریک یا ارائه برنامه‌ها و ایده‌ها، وی به دلیل مشغله فراوان از پذیرش هیات‌های دیپلماتیک و شخصیت‌های عراق، که عمدتا با هدف تبریک به وی درخواست ملاقات می‌کنند، عذرخواهی می‌کند و به دریافت پیام‌ها و مکالمات در این زمینه بسنده می‌کند.

دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق افزود، در عین حال هر یک از اشخاص مجرب و متخصص که در خود شایستگی می‌بینند و تمایل به نامزدی‌‌اش برای پست وزارتی دارند، می‌توانند از طریق سایت اینترنتی نام‌نویسی کنند.

طبق این بیانیه، داوطلبان تصدی پست وزارت در کابینه جدید می‌توانند از صبح امروز- سه‌شنبه- به مدت دو روز از طریق پایگاه الکترونیکی، مدارک و سوابق خود را ارائه و رسما نام‌نویسی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز