خبرگزاری کار ایران

با حضور سالاری انجام شد؛

بررسی اجرای طرح دهکده سازه‌های چوبی و سنتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۹۹

با حضور استاندار گیلان کلیات طرح دهکده سازه‌های چوبی و سنتی گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست بررسی اجرای طرح دهکده سازه‌های چوبی و سنتی، ابعاد اجرای طرح مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات طرح از سوی مسئول راهبردی و اجرای آن بیان شد.

مصطفی سالاری با تاکید بر لزوم صیانت از هویت بومی و محلی به عنوان عنصری فرهنگ‌ساز اظهار داشت: با تلفیق هنر و سازه‌های طبیعی علاوه بر حفظ محیط‌زیست می‌توان در توسعه گردشگری نقش مهمی را ایفا کرد.

وی با بیان اینکه اجرای دهکده سازه‌های چوبی و سنتی در استان اهداف مطلوبی را دنبال می‌کند، ایجاد بازار مرکزی و نمایشگاهی برای تولید، فروش محصولات سنتی به‌ویژه چوبی، توسعه بسترهای گردشگری از طریق ایجاد جاذبه‌های تفریحی، بازآفرینی فرصت‌های شغلی و جذب سرمایه‌گذار خارجی در بخش سازه‌های چوبی را از اهداف ابتدایی طرح مذکور خواند.

نماینده‌عالی دولت در گیلان خواستار توجه به اجرای صحیح زیرساخت‌ها شد و افزود: در مراحل دیگر نظیر طراحی و اجرا از بروز ترین فناوری و طرح‌های منحصربه‌فرد استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد:برای اجرای این طرح از تمامی گروه‌های فعال در سراسر کشور که علاقه‌مند به اجرای پروژه مذکور هستند دعوت شود تا نمونه کارهای خود را ارائه دهند تا در این میان بهترین ایده انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز