خبرگزاری کار ایران

رشیدیان اعلام کرد:

ایجاد 65 هزار و 521 شغل جدید در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۹۰

استاندار خراسان رضوی گفت: 65 هزار و 521 شغل جدید در استان شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رشیدیان در پانزدهمین جلسه کارگروه استانی اشتغال در مشهد ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در حرکت بر مدار برنامه و تلاش برای تحقق اشتغال هدف‌گذاری شده برای امسال، اظهار کرد: تاکنون 60 درصد از برنامه امسال برای ایجاد 110 هزار اشتغال محقق شده و 65 هزارو 521 شغل جدید در استان شکل گرفته که تحقق آن موجب رفع بخش مهمی از دغدغه‌های جامعه خواهد شد، از این رو در اولویت کاری دستگاه‌های استان است.

وی با بیان اینکه وجود منابع انسانی و توانمند از جمله مزیت‌های استان است، عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در حوزه جهاد مقدس اشتغال و کارآفرینی استفاده کرد. یکی از این ظرفیت‌ها، وجود 5 هزار نفر جویای کار از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان است که باید در حوزه تسهیلات مشاغل حمایتی، این قشر دیده شوند.

رشیدیان گفت: نگاه ما در حوزه مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، امدادی نیست و دنبال توانمندسازی هستیم. سال گذشته، 20 هزار نفر از مستمری‌بگیران استان، توانمند و از این ردیف خارج شدند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تفاهم صورت‌گرفته با رئیس کمیته امداد مبنی بر اختصاص 100 میلیارد تومان برای ایجاد 15 هزار اشتغال، تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، آمار اشتغال افزایش و به هدف‌گذاری تعیین شده دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز