خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

اگر مدیر اشتباه کرد صادقانه به مردم بگوید/ قصد کاندیداتوری ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۹۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: اگر مدیری در عملکردش اشتباه می‌کند باید صادقانه از مردم پوزش بخواهد و با مردم به صورت شفاف سخن بگوید.

به گزارش ایلنا از لرستان، احمد مرادپور در نشست خبری خود با اصحاب‌رسانه گفت: خبرنگاران حلقه بین مردم و مسئولان هستند و باید گفت، خبرنگاری یک علم و تخصص است و کسی که انتقال دهنده یک خبر است، باید دارای تخصص و فن در این رشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان شخصیتی دلسوز، سالم و توانمند است، اظهار داشت: استاندار لرستان تمام هم و غمش توسعه لرستان است و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرده است.

مرادپور تاکید کرد: دست منتقدان منصف را می بوسم و باید از نقدهای غیرمنصفانه پرهیز شود، زیرا جز عدم توسعه هیچ چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: بزودی یک تور خرم آباد گردی با حضور خبرنگاران برگزار و از روند پروژه های عمرانی از نزدیک بازدید به عمل می آید.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تعطیلی برج امید به دلیل عدم اعتبار بوده چون در گذشته تعهد داده شده که اعتبار این پروژه از محل فروش ساختمان استانداری تامین شود که این اعتبار هم کافی نبوده و در حال حاضر بین 60تا 70میلیاردتومان اعتبار مورد نیاز این پروژه است.

وی اظهار داشت: روند چهار خطه خرم آباد پلدختر کند نیست، اما کوهستانی بودن آن این روند را کند کرده است.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: اگر مدیری در عملکردش اشتباه میکند باید صادقانه از مردم پوزش بخواهد و با مردم به صورت شفاف سخن بگوید.

احمدپور گفت: استاندار لرستان اهل هیاهو و تبلیغات نیست و اهل کار به صورت چراغ خاموش است.

وی تاکید کرد: قصد کاندیداتوری مجلس را ندارم و دنبال منافع خاصی هم نیستم بلکه هدفم، خدمت به استان و انجام کار است.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز