خبرگزاری کار ایران

سیل و آب‌گرفتگی در ۶ استان/ امددرسانی به ۲۶۷۹ نفر

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۶۰

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از سیل و آب‌گرفتگی در ۶ استان کشور و امدادرسانی به ۲۶۷۹ نفر خبر داد.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر) درباره آخرین جزییات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده به خبرنگار ایلنا گفت: ٦استان اصفهان، خراسان شمالی، گلستان، گیلان، مازندران و یزد و ٣٧ شهرستان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی به٢٦٧٩ نفر تصریح کرد: اسکان اضطراری برای ٣١٧ نفر در مساجد و پایگاه‌های امداد و نجات فراهم شده است همچنین ٨٣ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٥ نفر در استان مازندران بر اثر سیل و صاعقه جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: از ٤١٠ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته و همچنین ٣٢ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند.

سلیمی ادامه داد: ١١٦ دستگاه پمپ موتور و لجن‌کش در این عملیات استفاده شده همچنین ١٦٦ تیم شامل ٦٧٥ نفر در عملیات امدا رسانی حضور داشتند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده بین سیل‌زدگان گفت: ٤٩٦ تخته پتو، ٨٧ تخته موکت، ٣٩٦ کیلوگرم نایلون و ٣٢٤ قوطی انواع کنسروجات توزیع شده است.

به گفته سلیمی، امدادرسانی در استان‌های گیلان و مازندران ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز