خبرگزاری کار ایران

سلیمان پاک سرشت خبر داد:

حمایت مالی از برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۰۶

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیمان پاکسرشت امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران و مرکز فنی و حرفه ای کشور، ضمن قدردانی از این همکاری، گفت: خوشحالم در مرکز تربیت مربی گونهای از پتانسیل این مرکز معرفی می‌شود. در این مرکز با توجه به حوزه توانمندسازی، بازتوانی معتدان، زندانیان و جامعه عشایر در کل 13 هدف پوشش داریم و نگه داشتن استاندارد را رعایت میکنیم.

وی با عنوان اینکه در حوزه کارجویان فعالیت می‌کنیم، افزود: امروز از بخش محدود مراکز فنی و حرفه ای، بازدید انجام شد. هر نهاد مالی که جنس کارش در تئوری فعالیت آموزشی ارتباط نداشته باشد اما در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه آموزش فنی و حرف‌های، امروز جزو پربازدیدترین مراکز هستیم. 

پاکسرشت، تصریح کرد: مساله و چالش بیکاری، انتظار و توقعی را ایجاد کرد و می‌طلبد که همکاری بیشتر و بهتر با دستگاه‌های مربوطه داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه مسابقات این همکاری انجام می‌شود و با توجه به آموزش و حوزه اشتغال این همکاری برای تکمیل آموزش تا اشتغال ادامه خواهد داشت.

وی به تفاهم نامه فیمابین اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از نخبگان، اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و کمک به توسعه فعالیت‌های خود اشتغالی و کارآفرینی به 131 نفر از استعدادهای برتر این دوره از مسابقات که در رده های اول تا سوم قرار دارند، تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی پرداخت می کند.

پاکسرشت افزود: مسابقات ملی مهارت با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی که عمدتا جوانان زیر 21 سال هستند، برگزار میشود و برگزیدگان نهایی آن پس از گذراندن اردوهای آمادگی به مسابقات جهانی مهارت اعزام می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: این بانک با توجه ویژه به لزوم ترویج آموزش‌های مهارتی در جامعه به عنوان یکی از عامل‌های اصلی در رفع معضل بیکاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین ترغیب و تشویق این استعدادهای درخشان مهارتی با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ یکصد میلیون ریال در ازای هر نوع از برگزیدگان این دوره از مسابقات حمایت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز