خبرگزاری کار ایران

چگونه می‌توان زبان آلمانی را آموزش دید

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۵۷

به گزارش واحد بازرگانی ایلنا، با توجه به نیاز روز افزون افراد برای یادگیری زبان آلمانی جهت مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور های آلمانی زبان، موسسه زبان آلمانی IWUT اقدام به برگزاری دوره های زبان آلمانی کرده است. آموزشگاه زبان آلمانی IWUT فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و هم اکنون 100 ها زبان اموز در آن مشغول فعالیت هستند.با توجه به این موضوع که شما در فرایند یادگیری زبان آلمانی، زمان و هزینه بسیاری صرف میکنید باید اطمینان حاصل کنید که آن موسسه زبان آلمانی از کیفیت آموزشی لازم برخوردار است و شما را به نتیجه ی مطلوب میرساند. موسسه زبان آلمانی IWUT با داشتن مدرسین با سابقه در زمینه آموزش زبان آلمانی و محیطی علمی و داشتن بالاترین درصد قبولی در آزمون های زبان آلمانی، این اطمینان را به شما میدهد که شما در این دوره ها از بهترین بسته های آموزشی بهره مند خواهید شد و با تلاش و تمرین به راحتی میتوانید به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

بی شک مهم ترین عامل یادگیری زبان آلمانی کادر اموزشی، و از همه مهمتر مدیر گروه آموزشی است. درباره موسسه زبان آلمانی IWUT میتوان گفت که این موسسه از بهترین کادر اموزشی برخوردار است. مدیر گروه این موسسه، از دانش آموختگان تراز اول رشته آموزش زبان آلمانی و دارای مدرک دکتری آموزش زبان از آلمان با محوریت آموزش به زبان آموزان شرقی، خاصه فارسی زبانان است. وی دارای 20 سال تجربه و موفقیت در زمینه آموزش زبان آلمانی و پیاده سازی تئوری های این زبان به صورت عملی می باشد. ایشان تا کنون موفق به تربیت اصولی و نظام مند بیش از 80 مدرس در داخل و خارج از کشور شده‌اند که همگی اکنون از مدرسین برجسته می باشند. نکته قابل توجه تنوع تجربیات ایشان است که از گذر سابقه تدریس به زبان آموزان چند ملیتی در کشور آلمان و برگزاری سمینارهای آموزشی در این کشور به دست آمده است. شیوه منحصر به فرد ایشان حاکی از مطالعه،  شناخت و درک عمیق ظرافت‌ها و نکات آموزشی در مبحث روانشناسی تدریس می باشد. در موسسه زبان آلمانی IWUT مناسبی جهت برگزاری دوره های " مبتدی تا پیشرفته "و" آلمانی با اهداف ویژه " برای علاقه مندان این زبان فراهم شده تا از دانش زبانی و تجارب ارزنده این چهره بی نظیر آموزش زبان آلمانی در ایران بهره مند گردند.

از این رو میتوان اطمینان داشت که شما از مجرب ترین کادر اموزشی و بروز ترین بسته های اموزش زبان آلمانی بهره مند خواهید شد. البته ذکر این نکته لازم است که تلاش شما در یادگیری زبان آلمانی به اندازه کادر و بسته آموزشی مهم است و هیچ یک از این دو عامل بدون یک دیگر کار نمیکنند.

محیط آموزشی دیگر عامل مهم در یادگیری زبان است. موسسه زبان آلمانی IWUT محیطی کاملا اکادمیک داشته و فضایی مناسب از هر نظر برای یادگیری است. استاندارد کلاس ها در این موسسه بر اساس استاندارد های کلاس های دانشگاه است و فضای بسیار مناسبی را برای یادگیری به وجود می آورد.در موسسه زبان آلمانی IWUT فضای مناسبی جهت برگزاری دوره های "مبتدی تا پیشرفته"  و "آلمانی با اهداف ویژه " برای علاقه مندان این زبان فراهم شده است تا بتوانند از دانش زبانی و تجارب ارزنده این چهره بی نظیر آموزش زبان آلمانی در ایران بهره مند گردند.

انتخاب مناسب دوره آموزشی یکی دیگر از عوامل مؤثر در فرایند یادگیری زبان آلمانی است. بخش زبان آلمانی IWUT دوره های مختلفی بر اساس نیاز زبان آموزان فراهم کرده که شامل دوره های فشرده و عادی میشوند. دوره های فشرده برای افرادی مناسب است که قصد فراگیری زبان آلمانی را در سریع ترین زمان ممکن دارند، همچنین خود را برای شرکت در آزمون آماده میکنند. اینجا ذکر این نکته لازم است که زبان آموزان باید زمان کافی برای مطالعه مطالبی که در کلاس آموزش داده می شود را داشته باشند.

کلاسهای عادی برای افرادی مناسب است که تعجیلی ندارند و میخواهند به آرامی و در طول زمان مناسب زبان آلمانی را یاد بگیرند.

از دیگر دوره هایی که در این موسسه ارائه می‌شوند می توان به دوره های آمادگی آزمون، کلاسهای متون تخصصی و کلاسهای بحث آزاد اشاره کرد.

دوره های آمادگی آزمون برای زبان آموزانی که قصد شرکت در امتحانات رسمی زبان آلمانی را دارند مناسب است. این کلاسها در تمامی مقاطع برگزار می شوند. پر کاربردترین این دوره ها، کلاسهای آمادگی آزمون امتحانات B1 وB2 هستند.

کلاسهای متون تخصصی برای افرادی مناسب است که قصد خواندن و درک متون تخصصی در زمینه های علوم اسلامی و فلسفه را دارند.

در کلاس های بحث آزاد موضوعات مختلف به بحث گذاشته می شود و مهارت صحبت کردن تقویت می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از زمان بندی کلاسها و دوره های مختلف به وبسایت iwut-de.com مراجعه و یا با شماره تلفن 88993017 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز