خبرگزاری کار ایران

امام جمعه چرام استان کهگیلویه و بویراحمد:

با عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های کوه سیاه به شدت برخورد شود

کد خبر : ۶۷۶۴۲۶

امام جمعه چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آتش‌سوزی که در کوه‌های چرام صورت گرفت، هر انسان منصفی را ناراحت کرد، هرچند مسئولان مربوطه در این قصه تلاش‌هایی کردند.

به گزارش ایلنا از چرام، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آتش‌‌‌سوزی اخیر در شهرستان چرام گفت: زیبایی این کوه‌های زاگرس درختان بلوط است، هر درخت بلوطی سالی چند سانتیمتر رشد می‌‌‌کند، یعنی عمر برخی از درختان در این کوه‌‌‌ها و رشته کوه‌‌های زاگرس به صدها سال می‌‌رسد.
وی ادامه داد: ما باید امکانات، تعداد افراد و ظرفیت را ببینیم و قضاوت کنیم که در این مورد مسئولان مربوطه گزارش خواهند داد.

امام‌جمعه چرام با بیان اینکه مسئله بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که با عاملان احتمالی این آتش‌‌‌سوزی به شدت برخورد شود، اظهار داشت: تقاضایی که جمع نمازگزار و مردم متدین این شهر از فرماندار شهرستان به عنوان مسئول شورای تامین دارند، برخورد با این عاملان است.

افشار افزود: گزارشی از برخورد قانونی با عاملان احتمالی آتش‌‌سوزی جنگل‌‌‌های ارتفاعات کوه‌‌‌‌‌سیاه شهرستان چرام هم به مردم داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز