خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا/ مملو از سوپرگل و هت تریک؛ پرافتخارها در بحران

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۵۳

هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با به دست آمدن نتایج فوق العاده به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام بازی های 4 گروه اول به اتمام رسید و نتایج جالبی هم در این مسابقات رقم خورد. در ادامه نگاهی به آخرین وضعیت گروه های هشت گانه و مهمترین اتفاقات این هفته می پردازیم:

گروه یک:

اتلتیکو مادرید در وندا متروپولیتانو به مصاف بروژ بلژیک رفت و در غیاب مجدد کاوه رضایی به برتری 3-1 رسید. آنتوان گبیزمان با گل دقیقه 28 خود، 8000 امین گل چمپیونزلیگ را به ثمر رساند و در ادامه گرون ولد یکی از زیباترین گل های فصل را وارد دروازه اوبلاک کرد. با این حال در نیمه دوم روخی بلانکو دو گل دیگر زد و بازی 3-1 شد. در دیگر مسابقه هم دورتموند موفق شد در خانه خود و در ادامه روند رو به رشدش با سه گل از سد موناکوی نگون بخت ژاردیم بگذرد تا به همراه اتلتیکو با شش امتیاز کامل در بالای جدول قرار داشته باشد.

گروه دو:

در این گروه هم بارسا و اینتر خرج خود را سوا کرده اند و با شش امتیاز بالاتر از تاتنهام و پی اس وی در صدر هستند. بارسا در زمین نه چندان مساعد ومبلی دست به کار بزرگی زد و بعد از سه بازی بدون برد در لیگ میزبان خود را 4 تایی کرد. گل زیبای راکیتیچ و دبل مسی و 21 گله شدنش مقابل تیم های انگلیسی از نکات قابل توجه بازی بود. در دیگر مسابقه هم اینتر میلان مانند روز اول این بار هم با نتیجه 2-1 از سد حریف خود گذشت تا پس از 6 سال، بازگشت باشکوهی تا به اینجا به مسابقات داشته باشد.

گروه سه:

شاگردان توماس توخل هرچقدر که می خواستند دروازه حریف چکی خود را باز کردند. در این راه نیمار موفق شد هت تریک کند که دو گل از سه گلش از روی ضربه ایستگاهی بود. تک گل حریف هم تسوط مارکو مارین همبازی کریم انصاری فرد و احسان حاجچ صفی در المپیاکوس زده شد. بازی هم 6-1 به اتمام رسید. در دیگر بازی هم ناپولی بعد از انجام یک بازی زیبا با گل دقیقه 90 اینسینیه به برتری رسید. لورنزو در این فصل گل سه امتیازی دیگری هم در لیگ به فیورنتینا زده بود.

گروه چهار:

هر دو بازی کم جاذبه ترین گروه این دوره از مسابقات با نتیجه 1-0 به پایان رسید. شالکه در زمین لوکوموتیو با یک گل به برتری رسید و پورتو هم گالا را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. حالا رقابت جالبی بین سه تیم این گروه برای صعود به وجود آمده است.

گروه پنج:

بایرن مونیخ نیکو کواچ ئهمچنان روی دور ناکامی است. آنها در خانه خود هم از پس آژاکس برنیامدند و به تساوی رسیدند. در دیگر بازی گروه هم بنفیکا با کسب برد شیرین 3-2 مقابل آاک آتن دوباره به جدول برگشت و با سه امتیاز بعد از آژاکس و بایرن مونیخ در رده سوم جای گرفت.

گروه شش:

ایشاک بلفودیل در ثانیه 44 اولین گل تاریخ هوفنهایم در خانه را به ثمر رساند اما این گل نتیجه ای نداشت و داوید سیلوا در دقایق پایانی گل دوم و برتری تیمش را زد و تیم ناگلزمن دست خالی زمین را ترک کرد. شاختار هم در دیگر مسابقه گروه بازهم به تساوی رضایت داد. آنها این بار موفق شدند لیون را که توانسته بود دست به کار بزرگی بزند و من سیتی را در اتحاد ببرد؛ متوقف کنند.

گروه هفت:

گل دقیقه 2 نیکولا ولاسیچ پیروزی بزرگی را برای زسکا در برابر رئال به ارمغان آورد. در روزی که کهکشانی ها هر چه زدند و به در بسته خود و اکینفیف گلر ملی پوش روسها هم از زمین اخراج شد اما بازهم این تیم صدر را رها نکرد. در دیگر مسابقه هم رم در خانه خود ضعیف کشی کرد و تیم ویکتوریا پلژن را 5 تایی کرد. ادین ژکو هت تریک کرد و جاستین کلایورت هم در اروپا موفق به گلزنی شد. رئال در این گروه سوم است.

گروه هشت:

در غیاب رونالدو، پائولو دیبالا برای پیروزی یووه مقابل یانگ بویز کافی بود. این ستاره آرژانتینی در همان 45 دقیقه نخست هت تریک کرد و بیاانکونری را در گروه خودش 6 امتیازی کرد. دیگر مسابقه گروه هم بین من یو و والنسیا برگزار شد که جدال این دو تیم در اولدترافورد گلی نداشت تا تنها صفر صفر این هفته به دست بیاید.

همه چیز درباره هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا/ مملو از سوپرگل و هت تریک؛ پرافتخارها در بحران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز