خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۷۳

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 مهرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ" علیرضا قدمی " در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه،محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد. رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 11 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 مهرماه از محورهایکرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 13 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی، همچنین اظهار داشت: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 12 و 13 مهرماه 97 از این محور ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز