خبرگزاری کار ایران

هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار کرد/

مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی استان تهران انتخابی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۱۹

کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزشهای همگانی استان تهران مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی آقایان استان انتخابی کشور را با حضور 180 نفر از ورزشکاران در باشگاه شاهین برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران، علیرضا حیدری نایب رییس آقایان کمیته آمادگی جسمانی استان تهران و سرپرست مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 180 نفر شرکت کننده در 4 رده سنی در آیتم های گوناگون آمادگی جسمانی برگزار شد که نفرات انتخابی در هررده سنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند.

وی افزود: نفرات برتر رده سنی 20 الی 29 سال مرتضی اسکندری به مقام اول، مروین برویان دوم و فربد کتابچی به مقام سوم دست یافت. همچنین نفر اول رده سنی 30 الی 39 سال محمد مجلسی، نفردوم اسماعیل آزمون و مقام سوم مرتضی محمدی می باشد.

حیدری بیان کرد: نفرات برتر رده سنی 40 الی 49 سال نیز سعید محمودی، عبدالله حضرتی و تورج اسماعیلی می باشند که به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند. همچنین دررده سنی بالای 50 سال محمود صالحی مقام اول، کاظم پناهنده دوم و حسین فضل اللهی به مقام سوم دست یافتند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: مسابقات در سطح حرفه ای و با حضور داوران با سابقه آمادگی جسمانی برگزار و نفرات برتر در انتها حکم، مدال و هدایایی از طرف شرکت تن زیپ دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز