خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

مصرف بیش از 3 میلیارد مترمکعب گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۶۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در نیمه اول سال 97 بیش از 3 میلیارد مترمکعب گاز به بخش های مختلف استان تحویل داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از تحویل 3 میلیارد و 10 میلیون متر مکعب گاز در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان تحویل گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است.

وی نقش شرکت گاز در تامین انرژی استان را بسیار پررنگ برشمرد و اظهار داشت: این شرکت در سال جاری بیش از یک میلیارد و 950 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های تولید برق استان تحویل داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 5 درصد رشد داشته و این مهم در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

اکبر ادامه داد: هدف اصلی شرکت گاز کسب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکین گرامی است، فلذا این شرکت با اجرای یک برنامه هدفمند، گاز تحویلی خود به نیروگاهها را در تابستان امسال به بالاترین سطح خود رساند تا با تامین بیش از پیش برق زمینه ایجاد رفاه و آسایش و به تبع آن افزایش سطح رضایتمندی آنان را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین در خصوص مصرف گاز در بخش خانگی اظهار داشت: مشترکین گاز خانگی در نیمه اول سال جاری 553 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش 4 درصدی مصرف مشترکین خانگی با وجود جذب بالغ بر 40 هزار مشترک جدید نشان از نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان گیلان دارد.

 اکبر همچنین از تحویل 268میلیون مترمکعب گاز به بخش صنعتی، 157 میلیون مترمکعب گاز به بخش حمل و نقل و 78 میلیون مترمکعب گاز به بخش تجاری خبر داد که در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی را نشان نمی دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان از همه مشترکین استان درخواست کرد تا ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب، نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز