خبرگزاری کار ایران

تولید محتوای الکترونیکی در مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۵۵

سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اولین محتوی الکترونیکی در مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان تولید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، میلاد جانقربان در ابطه با تولید این محتوی آموزشی، افزود: در بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، بسته آموزش و توسعه یادگیری‌های الکترونیکی (مجازی)، یکی از بسته‌های کاربردی است که می‌تواند باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های آموزشی شود و در ادامه، افزایش یادگیری و بهبود آموزش را به همراه داشته باشد. یک محتوای الکترونیکی در ابتدا باید یک الگوی طراحی خوب داشته باشد، منظور از طراحی، رنگ و ظاهر محتوی نیست، بلکه مراحل ساخت محتوی آموزشی است و باید به گونه‌ای اجرا شود که ما را به هدف برساند. در ساخت محتوی الکترونیکی ممکن است چندین هدف از جمله: حل تمرین بدون حضور شما توسط مخاطب، یادگیری گام به گام و گاهی استفاده از آن به جای پاورپوینت است.

اولین محتوی الکترونیکی ای که در مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان تولید شده است شامل 25 دقیقه آموزش استفاده از سامانه کارگاه‌های مجازی دفتر توسعه فناوری سلامت است که توسط دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شده است و در انتهای هر دوره منجر به صدور گواهی پایان دوره می‌شود و دارای بیش 100 دوره آموزشی است، لازم به ذکر است این دوره‌ها قابل استفاده کلیه دانشجویان، پرسنل و اعضاء هیات علمی است.

سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده بیان کرد: اگر بخواهیم مراحل تولید محتوای الکترونیکی برای ارائه کانتنت را مختصر ذکر کنیم، می‌توانیم مرحله طراحی که خود شامل آماده‌سازی content برای تبدیل به محتوای الکترونیکی و تهیه سناریوی اجرایی طبق مراحل پروژه است را بیان نمود و بعد از آن، تولید اجزای مورد استفاده، جمع‌بندی که شامل ساخت محصولی از قبیل متن، عکس، انیمیشن، فیلم و صدا است و در نهایت  انتشار یا ارائه محتوای الکترونیکی از طرق مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز