خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

صدور ویزای اربعین در مراکز رسمی دولت عراق در ایران امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۷۹

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از همکاری و تبادل اطلاعات با عراق برای جلوگیری از صدور ویزای جعلی برای سفر اربعین خبر داد.

سردار محسن فتحی‌زاده (جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات امنیتی و انتظامی پلیس برای سفر اربعین گفت: سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه کنترل امنیتی و انتظامی سفر زائران اربیعن داشتیم و زائران نیز همکاری خوبی را با نیروهای پلیس داشتند. قطعا تجربه سال گذشته در سال جاری نیز مورد استفاده قرار گرفته و تقویت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوعات امنیتی و انتظامی برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و انشاءالله اگر با همراهی مردم اجرایی شود، نتیجه مثبتی خواهد داشت.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با تاکید براینکه صدور ویزا در دفاتر معتبر انجام می‌شود، ادامه داد: سال گذشته در زمینه ویزای جعلی مشکل حادی نبود و اندک مواردی بود که به موقع کشف و ضبط شد. امسال نیز سامانه‌هایی برای کنترل ویزای زائران طراحی شده‌اند و ویزاهای جعلی با کنترل توسط این سامانه‌ها به راحتی در مرز شناسایی می‌شوند، ضمن اینکه تعاملاتی با سفارت عراق در حال انجام است تا با آنها همکاری و تبادل اطلاعات داشته و از امکان زمینه برای جعل ویزا جلوگیری شود.

سردار فتحی‌زاده تصریح کرد: صدور ویزا در مراکز رسمی دولت عراق در ایران از جمله سفارت‌خانه، کنسول‌گری‌ها و دفاتر مشخص شده امکان‌پذیر است و به هیچ‌وجه در مرز ویزا صادر نمی‌شود، بنابراین اگر کسی بدون ویزا به مرز مراجعه کند، قطعا در طول میسر جلوی او گرفته خواهد شد و زائران بهتر است در زمان مقتضی برای دریافت ویزا به مراکز معتبر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز