خبرگزاری کار ایران

رنج‌ور خبر داد:

خسارت سیل و رانش زمین به تاسیسات آب‌رسانی ۲۹ روستای گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۸۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از خسارت سیل و رانش زمین به تاسیسات آبرسانی ۲۹ روستای گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: بیش از ۳۴ میلیارد ریال به تاسیسات آ‌ب‌رسانی این روستاها در شهرستان‌های رودبار، رضوان‌شهر، تالش و صومعه‌سرا خسارت وارد شد.

محبعلی رنج‌ور، بیشترین میزان خسارت را مربوط به تخریب خطوط انتقال و توزیع دانست و افزود: از ساعات اولیه وقوع سیل و رانش زمین در این ۴ شهرستان، تمامی عوامل شرکت آبفار گیلان برای رفع خرابی‌ها و وصل شدن آب شرب روستاهای حادثه دیده بسیج شدند.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی ۸ هزار خانوار این روستاها وصل شده، گفت: در چند روز گذشته به‌منظور تامین آب‌شرب روستاهای حادثه دیده، بسته‌های آب یک لیتری بین روستاییان توزیع و آب‌رسانی سیار نیز انجام شد.

رنج‌ور با تاکید بر حضور مستمر معاون بهره‌برداری و سایر اعضای کمیته بحران شرکت آبفار گیلان در این روستاها، افزود: برای اطمینان از سلامت آب‌شرب روستاهای حادثه دیده، کارشناسان کنترل کیفیت این شرکت همراه با آزمایشگاه سیار در این مناطق حضور یافتند و آزمایشات کدورت و کلرسنجی از شبکه‌ها و تانکرهای آب‌رسانی را به‌طور مداوم انجام دادند.

وی با اشاره به بازدیدها و نمونه برداری‌های مشترک از آب این روستاها توسط کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آبفار استان گفت: مخازن و شبکه‌های آب‌رسانی تمامی این روستاها شستشو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز