خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز آتش‌نشان انجام شد؛

احداث هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی در گلشهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۴۹

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه ۶ ایستگاه آتش نشانی در استان فعال است از احداث هفتمین ایستگاه در گلشهر زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، سید حمید موسوی امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: در استان زنجان 591 مورد عملیات امداد نجات توسط سازمان آتش‌نشانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان 6 ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد، یادآور شد: هفتمین ایستگاه‌شهری در گلشهر کاظمیه در حال انجام است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان به بازدیدهای ایمنی و رفع نواقصات از 138 مجتمع مسکونی اشاره کرد و گفت: پس از سپری شدن زمان تعیین شده بازدیدها انجام خواهد شد و در صورت رفع نواقصات و تایید و به شرکت‌های بیمه‌گر جهت بیمه ساختمان‌ها معرفی خواهند شد.

این مقام مسوول به بازدید از ساختمان‌های تجاری هم اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی از سوی سازمان آتش نشانی هم در دستور کار است که از این‌رو 3 هزار و 900 نفر در 170 ساعت و آموزش‌های عمومی و تخصصی پرسنل سازمان در طول 300 ساعت برای 108نفر انجام شده است.

شهردار زنجان هم در این آیین با بیان اینکه شهرداری بزرگترین نهاد مردمی خدمت‌رسان است، گفت: یکی از ضعف های شهرداری عدم اطلاع رسانی از خدمات انجام شده از سوی این نهاد به مردم است.

مسیح الله معصومی با بیان اینکه واقعه تلخ پلاسکو هنوز در خاطر مردم است و همین موضوع اهمیت کار این قشر را نشان می دهد، گفت: چراغ آتش‌نشانی‌ها ۲۴ ساعته روشن است و خواب به چشم این افراد نمی‌رود تا ایمنی در شهر برقرار باشد.

وی با بیان اینکه حجم کار این قشر در روزهای تعطیل و وجود برنامه‌های عمومی بیشتر از دیگر روزهاست، خادمانی که در شهرداری فعالیت می کنند را می توان پاسدار دین و مسلمانان خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز