خبرگزاری کار ایران

آموزش سینما در سینماگرام با حضور دولکو و مؤتمن

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۶۰۳

«سینماگرام» از پنجشنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۲۳ با اجرای شاهرخ دولکو، فرزاد مؤتمن، امیرحسین ندایی و مصطفی امامی روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش ایلنا، «سینماگرام» دارای بخش‌های متنوعی است که هر کدام توسط یکی از مجریان اجرا می‌شو. شاهرخ دولکو به عنوان مجری اصلی برنامه، فرزاد مؤتمن، مجری بخش «شعبده‌های کارگردانی»؛ امیرحسین ندایی، مجری بخش «نقد فیلم» و مصطفی امامی، مجری بخش «سوژه روز» هستند.

«سینماگرام» جدیدترین برنامه سینمایی تلویزیون به تهیه‌کنندگی میر محمدحسین رضوی، اولین برنامه با موضوع «سواد سینمایی» است که با هدف بالا بردن این مهارت در عموم مردم فعالیت می‌کند.

بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل ریز سینمای ایران و ملل، گفت‌وگوهای جنبی، مستندهای سینمایی و بررسی تاریخ سینما و تکنیک‌های آن از جمله مباحث محوری «سینماگرام» است و در نهایت این برنامه دریچه‌ای به سوی سینمای ملل خواهد بود.

این برنامه تلاش دارد با پرهیز از حواشی و همچنین توجه به سینما و تلاش برای رضایتمندی عموم مردم از سینما، فضایی متفاوت را در این زمینه احیا کند.

«سینماگرام» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به کارگردانی آرش رئوف، مهران علوی و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز