خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد زنجان خبرداد:

حضور ناشران مطرح در نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۲۳

معاون فرهنگی، رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تخصصی کردن غرفه های نمایشگاهی و حضور ناشران مطرح کشوری در نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان از ۹ تا ۱۴ مهر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی در جلسه هماهنگی نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان به امتیازات این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره های قبلی اشاره کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه 20 درصد تخفیف کتاب از سوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی متقبل شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه حمل کتاب از سراسر کشور به نمایشگاه کتاب در زنجان از سوی وزارتخانه متبوع متقبل شده است، گفت: در این دوره از نمایشگاه بخش های مربوط به کودک و نوجوان، کتاب‌های درسی، دانشگاهی و ... به صورت تخصصی چیده می شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir  از لیست کتاب هایی که در این دوره از نمایشگاه در معرض فروش قرار می گیرد ، مطلع شوند.

قاسمی به حضور ناشران مطرح کشور در این دوره از نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: سازمان ها و ادارات استان هم می توانند با تهیه بن های خرید کتاب برای ادارات خود کتاب تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، غرفه ها به صورت رایگان در اختیار ناشران قرار می گیرد، تصریح کرد: در پوسترهای طراحی شده برای نمایشگاه کتاب سعی شده است تا از نمادهای زنجان استفاده شود.

مسئول برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور هم به اجرای 18 عنوان برنامه جانبی با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نهاد کتابخانه های عمومی استان، مرکز حفظ و نشر ارزش های اسلامی استان، انجمن حقوق شهروندی، انجمن ادبی صراط و انجمن ادبی اشراق اشاره کرد و گفت: این برنامه ها از 9 تا 14 مهر همزمان با نمایشگاه کتاب برپا می شود.

ایرانه حیدری گفت: معرفی پنج کتاب با حضورنویسندگان زنجانی، نشست کتابخوان و معرفی کتاب ماه، نشست تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس، رونمایی از کتاب، کارگاه آموزشی تصویر سازی کتاب و نمایش انیمیشن از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز