خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش مطرح کرد :

هدف اصلی ستاد تنظیم بازار حفظ آرامش در بازار است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۰۶

فرماندار تالش گفت: هدف اصلی ستاد تنظیم بازار حفظ آرامش در بازار است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندارتالش درجلسه ستاد تنظیم بازار گفت : هدف اصلی برگزاری جلسات تنظیم بازار، حفظ آرامش بازار مصرف و حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان و شهروندان است.

سید عیسی مهدوی تصریح کرد : قیمت بعضی اجناس به طور سرسام آوری بالا رفته به طوری که مردم در تهیه مایحتاج خود در مضیقه هستند. امیدواریم دستگاه های نظارتی توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

فرماندار تالش عنوان کرد : اتاق اصناف ناظر اصلی در بحث قیمت ها است، انتظار می رود که این نهاد مردمی نظارت بر قیمت کالا ها را جدی بگیرد و اگر احساس کنند که اتحادیه و یا صنفی تخلفی دارند همان جا برخورد جدی و قانونی داشته باشند.

فرماندار تالش افزود:  باتوجه به سخنان مقام معظم  رهبری و دولت تدبیر امید باید وحدت و همدلی را دربین مردم ایجاد کنیم و این اتحاد باعث اتفاقات خوبی خواهد شد.

مهدوی گفت: قیمت بعضی اجناس به طور سرسام آوری بالارفته که نیاز ضروری و روزانه مردم است و هیچ تحلیلی هم برای آن وجود ندارد .

وی انصاف را شرط مهم در کسب و کار عنوان کرد و گفت: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.

مهدوی در پایان از مسئولان نظارتی خواست زمان بیشتری برای بازرسی صنف های مختلف بازار صرف کنند و گزارش بازرسی را به فرمانداری ارائه دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز