خبرگزاری کار ایران

حذف شاگردان کلوپ با هنرنمایی اعجوبه بلژیکی

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۹۲

تیم فوتبال چلسی با هنر نمایی ستاره بلژیکی خود توانست به مرحله 1/8 نهایی جام اتحادیه صعود کند.

به گزارش ایلنا، در ادامه دور 1/16 نهایی جام اتحادیه انگلیس از ساعت 22:15 دو تیم قدرتمند لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری آبی های لندن به پایان رسید.

ترکیب لیورپول: مینیوله، کلاین، لوورن، ماتیپ، مورنو، فابینیو، میلنر، کیتا، شکیری، مانه، استوریج

ترکیب چلسی: کابایرو، آزپیلیکوئتا، کریستنسن، کیهیل، امرسون، فابرگاس، کواچیچ، بارکلی، موزس، ویلیان، موراتا

حساس ترین دیدار جام اتحادیه بسیار جذاب و دیدنی آغاز شد، بازیکنان دو تیم از همان ابتدای کار بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند، جدی ترین موقعیت نیمه اول این دیدار را نیز آلوارو موراتا از دست داد.

در حالی که  سهم هر یک از دو تیم 8در نیمه اول 8 ضربه به چارچوب بود، بازی در 45 دقیقه نخست بدون گل به پایان رسید. اما در آغاز نیمه دوم شاگردان کلوپ بازی را تهاجمی تر از حریف آغاز کردند و یکی دو بار نیز در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم تا آستانه بازکردن دروازه کابایرو نیز پیش رفتند که عکس العمل های فوق العاده این دروازه بان باعث شد تا توپ از خط دروازه عبور نکند؛ بالاخره در دقیقه 58 دنیل استوریج با ضربه ای فوق العاده گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه شاگردان ساری برای جبران گل خورده حملات خود را گسترده تر کردند تا این که امرسون در دقیقه 79 تواسنت از روی توپ برگشتی گل تساوی را به ثمر برساند، اما این پایان کار نبود و در دقیقه 85 ادن هازارد با حرکتی استثنایی و چند دریبل پایپی با شوتی سرکش گل دوم شیرهای لندنی را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با برتری و صعود شاگردان ساری به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز