خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران

کد خبر : ۶۷۲۶۸۴

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، ادامه داد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ مهرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی، همچنین گفت: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ مهرماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

قدمی در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند خواست، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز