خبرگزاری کار ایران

توسط وزیر آموزش‌وپرورش صورت گرفت؛

ابلاغ پیوست برنامه اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۳۸

وزیر آموزش‌وپرورش پیوست برنامه اجرایی سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر آموزش‌وپرورش پیوست برنامه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در طول برنامه ششم توسعه را به حوزه‌های ستادی وادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش برنامه اجرائی سند تحول بنیادین بر اساس برنامه‌های مصوب زیر نظام‌ها تهیه‌شده است و به استان‌ها جهت اجرا ابلاغ‌شده است وسازمان‌ها وادارات کل برنامه‌های مربوطه را باید در قالب یک مجموعه منسجم به‌عنوان وظایف حوزه در راستای اجرایی کردن راهکارهای سند تحول تنظیم و به دفاتر زیرمجموعه با تعیین واحد مسئول حداکثر یک هفته بعداز دریافت ابلاغ نمایند.

بر این اساس، برنامه ابلاغی منبع اصلی تدوین برنامه‌های سنواتی از سال 1398 تا 1400 خواهد بود و به‌منظور هماهنگی در فرایند اجرا، جلسات مشترک بین کارگروه زیر نظام‌ها با برنامه‌ریزی دبیر شورای هماهنگی انجام خواهد شد ومعاونت‌ها و سازمان‌ها باید برای مدیران و کارشناسان جلسات آموزش کاربردی و توجیهی در خصوص تبیین برنامه‌های اجرایی در چارچوب نظام جامع آموزش کاربردی برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز