خبرگزاری کار ایران

کی میخواهی بازی کنی آقای نیومایر؟!

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۳۳

مارکوس نیومایر هافبک آلمانی استقلال دربی را هم از دست داد.

به گزارش ایلنا، پس از کش‌و‌قوسهایی که در رونده تمدید قرارداد سرورجپاروف رخ داد و در نهایت منجر به جدایی این بازیکن از استقلال شد هواداران استقلال به شدیدترین نحو به این اتفاق واکنش نشان دادند و حتی کار به تجمع در مقابل وزارت ورزش نیز رسید اما مدیران استقلال با وعده‌ی جذب بازیکن با کیفیتی مثل جپاروف هواداران این تیم را آرام کردند و آنها امیدوار به آینده شدند.

در نهایت در پست جپاروف، مارکوس نیومایر آلمانی به استقلال پیوست که با توجه به رزومه‌ی قابل قبولش و سابقه‌ی بازی در منچشتریونایتد نوید یک انتقال بزرگ و درخشان را می‌داد به طوریکه نه تنها بتواند جای خالی هافبک ازبکستانی را به خوبی پر کند حتی بتواند عملکرد بهتری از او به ثبت برساند.

این هافبک آلمانی در ابتدا به دلیل آنچه ناآماده بودن عنوان می‌شد کمی طول کشید تا اولین بازی خود را انجام دهد و سرانجام در هفته سوم مقابل تراکتورسازی شفر به او 15 دقیقه فرصت داد تا خود را نشان دهد. نیومایر در مقابل السد در  ورزشگاه آزادی در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت و توانست با ارائه‌ی یک بازی نسبتا خوب هواداران استقلال را به آینده امیدوار کند اما شرایط به این خوبی  برای او پیش نرفت.

نیومایر در جدال حساس برگشت در مقابل السد به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت از لیست استقلال خط خورد تا شفر از داشتن مهمترین بازیسازش محروم باشد و بدون داشتن بازیساز تخصصی به جنگ هافبکهای بین‌المللی السد برود که در نهایت نیز در مقابل این تیم کاری از پیش نبرد و از دور رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

هواداران امیدوار بودند نیومایر زودتر به ترکیب برگردد و بار بازیسازی تیم را به دوش بکشد اما او در جدال مقابل نساجی هم غایت بود و اکنون از اردوی استقلال خبر رسیده که دربی را نیز از دست می‌دهد و دست شفر را برای تقابل با رقیب سنتی بیش از پیش خالی می‌گذارد.

نیومایر که امیدهای زیادی به او بود تا بتواند جای خالی بازیکن ازبکستانی موفق سال گذشته استقلال را پر کند تا الآن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کارایی و بازدهی لازم را برای استقلال داشته باشد و در مهترین بازیهای فصل استقلال غایب بوده و نتوانسته تاثیر گذار باشد . باید به او بگوییم پس کی می‌خواهی خودت را نشان بدهی آقای نیومایر؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز