خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی مطرح کرد:

حمایت ویژه از اقشار خاص در شرایط اقتصادی موجود در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۵۹

سرپرست وزارت‌کار گفت: حمایت ویژه از اقشار خاص در شرایط اقتصادی موجود را در دستور کار داریم.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی شامگاه امروز (سه‌شنبه) در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با مدیران صندوق بازنشستگی کشوری، مهمترین راهبردهای این وزارتخانه را تشریح کرد.

وی گفت: وزارت کار بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وزارتخانه در حوزه اجتماعی به شمار می‌رود که فعالیت‌های اقتصادی این وزارتخانه نیز در جهت حمایت‌های اجتماعی است.

محسنی بندپی، برنامه ملی مبارزه با فقر و بسط رفاه و عدالت اجتماعی را اولین برنامه راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: با کمک مجلس توانستیم ابتدای سال ٩٦ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را سه تا پنج برابر افزایش دهیم و حمایت ویژه از اقشار خاص در شرایط اقتصادی موجود را در دستور کار داریم.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار است که وزارتخانه‌ای در کشور رصد و پیگیری امور مربوط به اشتغال را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و اشتغال فراگیر و روستایی را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت دنبال می‌کنیم.

سرپرست وزارت کار ادامه داد: به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سیاست‌های  اجتماعی را در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی دنبال می‌کنیم.

محسنی بندپی افزود: توسعه تعاونی‌ها، حمایت از زنان سرپرست خانوار، پایدارسازی صندوق‌ها، اصلاح نظام بنگاه‌داری، تامین سلامت بازنشستگان، ایجاد اشتغال جدید و صیانت از اشتغال موجود را با جدیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز