خبرگزاری کار ایران

«آر یو والیبال» به موزه کمیته بین‌المللی المپیک در سوئیس اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۹۷

کارگردان فیلم کوتاه «آر یو والیبال» از اهدای این فیلم به عنوان پرافتخارترین فیلم کوتاه ورزشی به موزه کمیته بین‌المللی المپیک در کشور سوئیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد شجاعیان، مشاور فیلم کوتاه آریو والیبال اظهار داشت: بعد از آنکه «آر یو والیبال» در جشنواره‌های مختلف ورزشی و غیرورزشی موفقیت‌های خوبی به دست آورد و اکنون به عنوان پرافتخارترین فیلم کوتاه ورزشی تاریخ سینما ایران شناخته می‌شود، به همت رضا فتاحی مشاور سابق رئیس فدراسیون جهانی کشتی، پوستر امضا شده این فیلم به همراه «دی وی دی» آن به کمیته ملی المپیک ارسال شد.

وی افزود: قرار است در ماه نوامبر (آبان ماه) زمانی که توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به کشور سوئس بازمی گردد این فیلم طی مراسمی به موزه کمیته بین المللی المپیک اهدا شود.

مشاور کارگردان فیلم کوتاه «آر یو والیبال»، ادامه داد: همچنین طبق صحبت‌های انجام شده قرار است در بهار سال آینده نیز از کارگردان و برخی از عوامل فیلم در محل کمیته بین المللی المپیک با حضور توماس باخ تقدیر شود.

شجاعیان پیش از این نیز خبر از ساخت سه اپیزود دیگر این فیلم و تبدیل آن به یک اثر بلند سینمایی خبر داده بود.

وی از احتمال مشارکت اسپانسر خارجی برای این کار خبر داده بود و گفت: در حال گفت‌وگو و رایزنی با چند اسپانسر خارجی هستیم که در صورت نهایی شدن این فیلم به صورت یک اثر 4 اپیزودی تولید و توزیع جهانی خواهد شد.

فیلم کوتاه داستانی «آر یو والیبال؟» درباره گروهی پناهجوی عرب زبان است که به مرزهای یک کشور انگلیسی زبان می‌رسند. مرز بسته است و هر روز پناهجویان با سربازهای مرز درگیر می‌شوند تا اینکه چند کودک راه را برای ارتباط این دو گروه بازمی‌کنند و ...

این فیلم کوتاه تاکنون جوایز بسیاری در فستیوال‌هایی چون جشنواره فیلم میلان، جوان جشنواره ماترای ایتالیا، دیپلم افتخار و مدال ایسفا را کسب کرده است.

در «آر یو والیبال» هنرمندانی چون نعیم شیخ محبوبی، یاسمین صلحی، حامد ندری، ابراهیم عموره، مهدی حسینی و محسن داداش زاده ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی محمد بخشی و تهیه‌کنندگی نیما ربیعی و مشاور کارگردانی احمد شجاعیان تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز