خبرگزاری کار ایران

بازهم دربی و بازهم صفر دست نیافتنی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۲۹

ستاره فقید پرسپولیس همچنان بهترین گلزن تاریخ دربی ها به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، دربی هشتاد و هشتم در راه است و همه چیز مهیای برگزاری این دیدار حساس و تماشایی خواهد بود. در تاریخ این رقابت حساس گل های فراوان و گلزنان زیادی وجود داشته اند که رکوردهای جالب توجهی را هم به جای گذاشته اند.

با این حال هنوز صفر ایرانپاک با 7 گل زده بهترین گلزن تاریخ دربی های پایتخت به حساب می آید. مهاجم فقید سرخپوشان تهرانی گل های حساسی را با لبالس این تیم به تیمهای مختلف زد که 7 گل سهم استقلال تهران بوده است. نزدیک ترین تعقیب کننده او حسین کلانی است. هم باشگاهی متشخصش که هنوز هم او را در کنار پرسپولیس می بینیم با 6 گل در رده دوم است.

دو نفر بعدی از باشگاه آبی پوش پایتخت هستند. مرحوم غلامحسین مظلومی و علی جباری. دو بازیکنی که روزگاری گربه سیاه تیم رقیب بودند و با ضربه سرها و تکنیک بالایشان توانستند بارها هواداران خودی را شاد کنند. دیگر 5 گله متعلق به هر دو تیم است. مهدی هاشمی نسب که 4 گل با لباس قرمز زد و یک بار هم با لباس استقلال موفق به گلزنی شد.

در نهایت جایگاه بعدی هم به سه بازیکن می رسد. دو استقلالی و یک پرسپولیس. مرحوم همایون بهزادی از پرسپولیس و مجتبی جباری و فرهاد مجیدی از استقلال. دو بازیکن آبی پوش هنوز تنها بازیکنان این نسل هستند که تواتسند خود را به نزدیکی قدیمی تر ها برسانند اما عمر فوتبالی این دو هم به پایان رسید تا رکورد صفر ایرانپاک دست نخورده باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز