خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان داشت:

لرستان در ۸۵ درصد تولیدات کشاورزی به خودکفایی کامل رسیده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۱۳

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: لرستان در ۸۵ درصد تولیدات کشاورزی به خودکفایی کامل رسیده و در حوزه‌های دامی، آبزیان و باغات نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، عبدالرضا بازدار در گردهمایی بزرگ عاشورائیان و دفاع مقدس که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کارکنان جهاد با لقب سنگر سازان بی‌سنگر شناخته‌شده‌اند، اظهار داشت: کارکنان جهاد سازندگی سابق در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند و در عملیات‌های مختلفی مشارکت داشتند که ثمره این رشادت و فداکاری‌ها تقدیم 86 شهید سرافراز بوده است.

وی افزود: بیش از 22 نفر از کارکنان جهاد سازندگی سابق از آزادگان، 350 نفر جانباز، هزار و 100 نفر جزو رزمندگان خوش‌نام دفاع مقدس هستند و همچنین بیش از هفت هزار نفر از کارکنان جهاد سازندگی از طریق پشتیبانی جنگ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

لرستان در ۸۵ درصد تولیدات کشاورزی به خودکفایی کامل رسیده است

رئیس جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه امروزه تشکیلات جهاد کشاورزی میراث دار رشادت‌ها و فداکاری‌های این سازمان در 8 سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروزه جنگ با رویکردی دیگر و بسیار حساس است که نقش سازمان جهاد در این برهه زمانی که دشمنان امنیت غذایی مردم را مورد حمله قرار داده با برنامه‌ریزی و تولیدات کشاورزان بسیار پررنگ است.

وی بیان کرد: ما در هیچ جای دنیا حماسه‌ای همچون مکتب حسینی نداریم و چون از آن مکتب درس گرفته‌ایم دشمن را در خواب غفلت خواهیم گذاشت و رؤیای دشمن هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

بازدار تصریح کرد: در استان لرستان بیش از 85 درصد تولیدات به خودکفایی کامل رسیده‌ایم و همچنین در حوزه‌های دامی، آبزیان و باغات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأمین نهادهای دامی و کودهای شیمیایی خاطرنشان‌کرد: خدمات‌رسانی به دامداران و کشاورزان بدون هیچ افزایش قیمت درزمینه تأمین نهادهای دامی و کودهای شیمیایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز