خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری قزوین خبر داد:

جذب۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال روستایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۰۴

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تاکنون بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی در بخش کشاورزی استان جذب شده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تبسمی گفت: کل مبلغ تخصیصی تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در بخش‌کشاورزی استان ۴۲۱ میلیارد بوده که تاکنون ۵۹۰میلیارد ریال به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده و ۴۰ درصد بیش از سهمیه تعیین شده است.

وی افزود: بر همین اساس بیش از ۱۴۰ درصد تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدارمناطق روستایی و عشایری در بخش کشاورزی جذب شده‌ است.

تبسمی تصریح کرد : تاکنون ۱۹۵طرح با اعتباری به مبلغ ۷۰۸ میلیارد ریال در بانک های عامل قرارداد منعقد شده که از این میزان ۱۷۴ طرح با اعتباری به مبلغ ۵۹۰ میلیارد ریال موفق به جذب تسهیلات شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: شهرستان بوئین زهرا با معرفی ۳۸ واحد تولیدی و دریافت ۱۹۱ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

وی هدف از پرداخت این نوع تسهیلات را حمایت از توسعه وایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عنوان کرد.

به گفته‌ تبسمی با اعطای این میزان تسهیلات پیش بینی می‌شود ۹۲۲ شغل جدید در استان ایجاد شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری قزوین بخش‌های اولویت دار بخش کشاورزی را کشت زعفران وگیاهان دارویی، پرورش دام سبک وسنگین، پرورش و فرآوری‌طیور و زنبور عسل، شیلات و آبزیان، کشت نهال و بذر، صنایع غذایی وتبدیلی تکمیلی کشاورزی، بسته بندی میوه وسبزی و نان بیان کرد و ادامه داد متقاضیان واجد شرایط جهت بهره‌مندی از این نوع تسهیلات می‌توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز