خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری «دهخدا» و «چرخ کج رفتار» از نیمه گذشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۹۴

ساخت دو فیلم مستند «دهخدا» و «چرخ کج رفتار» با رسیدن به شهر همدان از نیمه گذشت.

به گزارش ایلنا، «دهخدا»، به زندگی و آثار این بزرگمرد معاصر می‌پردازد و «چرخ کج رفتار» نگاهی به زندگی تصنیف ساز شهیر، «عارف قزوینی» دارد.

مرحله تحقیق این دو فیلم از ابتدای سال آغاز شد که با پایان یافتن آن توسط علیرضا اخلاقی و حامد عزیزی به فیلم نوشت بدل شد. کارگردانی این دو فیلم را حامد عزیزی به عهده دارد که توسط مصطفی رزاق کریمی تهیه می‌شود.

هفت فیلم مجزا با محوریت شخصیت‌های برجسته هنری و فرهنگی کشور به سفارش شبکه مستند  در حال ساخت است که  «دهخدا و عارف» از آن جمله‌اند. عوامل ساخت این آثار عبارتند از کارگردان: حامد عزیزی، مشاور کارگردان: مصطفی رزاق کریمی، فیلمنامه و پژوهش: علیرضا اخلاقی, حامد عزیزی، گروه پژوهش: گروه پژوهش دگا فیلم (لیلاطهماسبخانی، لیلاعابدی، معصومه آریانمنش، فرشاد نجفی)، مدیر برنامه‌ریزی و تولید: علیرضا اخلاقی، تصویربردار: شاهین دانشفر، صدابردار: احمدرضا طائی، گروه کارگردانی: فرشاد نجفی، لیلا عابدی، دستیار تصویر: محمد حسین بخشعلی، دستیار تولید: فرشاد نجفی، حمل ونقل: مهدی بیات، مجری طرح: سعید وزیری، تهیه کننده: مصطفی رزاق کریمی، محصول شبکه مستند سیما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز